Čas od času se to stane každému, kdo někdy cestuje letadlem. Je to poměrně běžná záležitost, za což může neuvěřitelně velké množství zavazadel, které jsou dennodenně přepravována. Pokud se nyní i vám stalo, že se vám po cestě do cílové destinace ztratilo zavazadlo, pak možná přemýšlíte, co s touto situací dělat. Jak si počínat, koho kontaktovat a jak si vymoci nějakou kompenzaci za tohle pochybení? Je to jednodušší, než si myslíte, avšak sami se do této zdlouhavé operace raději nepouštějte.
Co můžete dělat pro získání kompenzace?
Zpožděné, poškozené či ztracené zavazadlo claimcloud.cz je vždy nepříjemná záležitost, která si žádá zachování chladné hlavy. Pokud tedy přijdete na to, že váš kufr je poškozený nebo třeba vůbec nedorazil, vaše kroky budou směřovat k přepážce, která zpravidla bývá umístěná u výdeje zavazadel. Tato přepážka je označená slovy jako Claim Baggage, Baggage Service, případně jako Baggage Handling Desk. Ve všech případech kontaktujte zástupce společnosti a vyplňte protokol – PIR –Property Irregularity Report. Tento postu platí pro kufr, který vůbec nedorazí, protokol o poškozeném kufru vypadá o něco jinak.
Je to stále tak složité?
Současná doba poměrně přeje lidem, kteří si chtějí vymoci nějaké své právo, kompenzaci a podobně. Proto jsou letecké společnosti svázány různými předpisy, které zaručují, že cestující svůj kufr získají zpátky, případně dostanou finanční kompenzaci. Protože však postup není příliš jednoduchý, a může se tak stát, že budete neúspěšní, bude lepší přenechat celkovou snahu o kompenzaci na někom jiném – Claim Cloud.
Proč neřešit kompenzaci svépomocí?
- Vysoké nároky na čas
- Nutnost neustále někam volat a řešit telefonáty
- Mnohdy může být problémem jazyková bariéra
- Nemáte jistotu pozitivního výsledku
Chcete-li mít jistotu, že získáte peníze zpátky a budete se tak moci těšit z pozitivně vyřešené situace, pak je dobré spolupracovat s někým zkušeným.